Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 24 juni 2011

Roestvrijstalen keukens

Een tijdloze keuken qua design moet wil het ook duurzaam zijn natuurlijk ook in een hoge kwaliteit worden uitgevoerd. Om deze reden pas ik vaak roestvrijstaal toe als keukenfront. Deze worden dan blank gelakt zodat dit materiaal minder vlekkerig overkomt. Daarnet heb ik een leuke roestvrijstalen keuken geleverd aan een klant uit Oostenrijk, wilde het toch even kwijt. Vind het zelf namelijk mooi geworden, maar ook is klant er super tevreden over getuige zijn gastenboek inschrijving van daarnet op http://www.jouwkeuken.nl/gastenboek.php?page=index (ben er best wel trots op om eerlijk te zijn):

Datum:
vr 24 jun 21:13
Locatie:
Service 10 met een griffel. Begin van dit jaar kwam ik op de website van snaidero terecht en was op slag verliefd op de roestvrij stalen keuken die ik daar zag. Aangezien ik in Oostenrijk woon heb ik de koop en al mijn vragen per mail en telefoon moeten doen. Ook al heb ik Rudy Jacobse nog nooit ontmoet, de service, vriendelijkheid en vooral de snelheid van handelen zijn perfect. Niets meer dan lof.

De projectpagina van deze keuken staat hier: http://www.italiacucina.nl/roestvrijstalen-keuken.php

Geen opmerkingen:

Een reactie posten