Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 27 augustus 2011

De nieuwe koffiemachine Neff C77V60N02 nu in de showroom.

De nieuwe Neff C77V60N02 koffiemachine is net uit, daarom heb ik één van de inbouw koffiemachines van het vorige model C77V60 uitverkocht aan een klant en vervangen door dit nieuwere (en helaas ook wat duurdere) type.

Qua uiterlijk ziet dit apparaat er identiek uit. Ik heb nu een paar kleine aanpassingen gemerkt:

- De melk wordt iets beter opgeschuimd.
- Het apparaat lijkt wat stiller (bij het malen van de bonen).
- Het melkschuimen spettert minder.
- Je kunt de koffie bijv. bij de cappuccino twee standen sterker maken als voorheen (minder slap dus).
- Bij het inschakelen van het apparaat begint hij direct bij cappuccino, bij de vorige versie bleef hij altijd in de laatst gebruikte stand (kort spoelen). Hiermee heb je dus iets sneller je koffie (is in de winkel makkelijker uit te leggen dan dat ik `t opschrijf).

Al met al, een verbetering maar niet zo`n revolutie als bij de vorige modelwisseling (van de Neff C7660 naar de Neff C77V60N01). Mocht u `t willen uitproberen, de koffie bij mij in de showroom maak ik nu dus met de Neff C77V60N02...


Meer informatie over de Neff C77V60N02 staat hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten