Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 28 september 2011

Bezoek MOW / Foto`s van de keukens in de fabrieks showrooms.

Hierbij weer het vervolg van de serie keukenfoto`s die ik op de MOW gemaakt heb vorige week. Op deze MOW deden sommige Duitse keukenfabrikanten niet mee, dat was wel jammer. Bulthaup bijvoorbeeld was niet present. Eigenlijk had ik er best graag even langs gegaan, toen ik nog in loondienst werkte heb ik immers ook Bulthaup verkocht. Systeem 20 bijvoorbeeld (niet meer in productie) vond ik altijd wel erg mooi, heb er nu trouwens nog een wijklimaat kast van. Veel andere keuken merken waren gelukkig wel bereid om aan de MOW mee te doen, dus ik ben niet voor niets naar Duitsland gereden. Onder andere de volgende keuken merken deden mee: Eggersmann, SieMatic, Poggenpohl, Allmilmö, Warendorff en Zeyko. Zelfs de Nederlandse keukenfabrikant Keller was aanwezig. Hieronder weer een aantal foto`s van de MOW:

Ook kwam ik ergens weer een klassieke keuken tegen. De man daar was er erg enthousiast over, maar zelf vind ik dat een klassieke keuken toch niet in laminaat/plastic uitgevoerd mag worden. Maar je hebt toch overal je mensen voor. De klassieke keukens van Snaidero (Gioconda of Terra)zien er trouwens totaal anders uit. Dus niet alle klassiek is hetzelfde qua ontwerp...

Weer een klassieke keuken. Wel erg Duits aangekleed.


Harman Kardon presenteerde op de MOW een ingebouwde muziek installatie voor de keuken:

Net als Snaidero met de Orange zie je nu ook Duitse fabrikanten met glazen keukens de markt op komen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten