Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 8 september 2011

De nieuwe Neff Bollire Quadro SOW9200023 kraan in de showroom

Inmiddels kunt u hem testen bij mij in de showroom, de nieuwe Bollire Quadro keukenmengkraan (SOW9200023)van Neff. Waarom? Nou, dit is niet zo`n gewone kraan. Hij heeft namelijk een extra knop voor kokend water. Is dat niet gevaarlijk hoor ik u denken. Nou, dat valt wel mee vind ik. Ze hebben er een druk-draaiknop van gemaakt (dus eerst drukken voordat je de kokend water knop kunt draaïen) die voorzien is van een terugslagveer. Je moet de knop dus vasthouden zolang je kokend water pakt.



































Al eerder op dit blog heb ik het over de Bollire Combi kraan gehad. Die kraan is op zich meer waar voor je geld. Bij de Bollire Combi zit namelijk een handige close-in boiler inbegrepen zonder meerprijs. Dit komt omdat de Quadro mengkraan wat moeilijker te maken is en er dus meer "Premium" uitziet.

Ik heb deze kraan nu al een paar dagen getest. Wat me opvalt ten opzichte van de "concurrent" Quooker is dat het in eerste instantie lijkt of het water voorzien is van "bubbels". Deze verdwijnen echter snel. Misschien is dit ook iets wat alleen de eerste dagen het geval is, dat houd ik dus nog in de gaten. Van schuim op de thee is absoluut geen sprake. Wel vind ik dat je de boiler vaak moet gebruiken, als het water bijv. 2 weken opgewarmd staat krijgt het op een gegeven moment een soort bijsmaak volgens mij.

Lees hier meer over de Neff SOW9200023 keukenmengkraan met kokend water functie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten