Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 29 september 2011

Snaidero Ola 20 keuken, Italiaans design naar ontwerp van Paolo Pininfarina.

Na mijn berichten over de MOW vond ik het wel weer eens tijd voor wat meer vrolijker design, vandaar deze keer aandacht voor de ronde Italiaanse design keuken die Ola 20 heet. Inmiddels staan er al weer enkele maanden twee opstellingen Ola 20 in mijn showroom. Deze keuken van Snaidero is ontworpen door Paolo Pininfarina. Op mijn site staan ook enkele interviews met deze ontwerper van Italiaans design (zowel auto`s als keukens). Het ene interview staat hier, het andere intervieuw kunt u hier bekijken. Handig is ook deze digitale folder van de Snaidero Ola 20 keuken. Hieronder kunt u nog wat foto`s zien van deze Italiaanse design keuken van Snaidero.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten