Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 20 september 2011

Weer terug van de MOW

Gisteren ben ik op de MOW in Duitsland geweest. Ik ben op bezoek geweest bij verschillende keukenfabrikanten. Dit om de sfeer te proeven en ideetjes op te doen.

Op deze MOW was onder andere Míele weer present op Gut Bockel, een prachtige locatie waar ze samen met andere leveranciers hun collectie toonden. Naast Míele waren bijvoorbeeld ook Aga, La Cornue, Warendorff en Allmilmö op Gut Bockel present.


Uiteraard heb ik ook veel foto`s gemaakt, deze probeer ik de komende dagen online te zetten. Het zijn maar iphone foto`s, dus niet al te hoge kwaliteit.








De onderstaande keuken opstelling heb ik min of meer ook opgesteld, de S11 opstelling. Bij Warendorff laten ze alleen het "buikje" niet zweven.



Onderstaande witte keuken heeft wel "iets" weg van de Snaidero Terra keuken, even een ander blad er op en `t gaat toch al aardig lijken...






Kan me voorstellen dat er wel mensen zijn die de bovenstaande keuken mooi vinden. Ik zou alleen zelf de witte stroken tussen de Míele panorama apparaten weglaten. Het design van Míele wordt er (mijn inziens) wat door onderbroken.

Voorlopig even genoeg MOW foto`s. Ik zal proberen binnenkort wat meer foto`s te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten