Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 2 september 2011

Zeeppomp, handige accessoire voor in de keuken.

Soms heb je van die hele mooie strakke Italiaanse design keukens en zie je dat de gebruikers "voor het gemak" een plastic zeeppompje bij de kraan hebben staan... Nu heb ik een hekel aan plastic, maar daar gaat het nog niet eens om. Het ziet er gewoon niet echt fraai uit.

Daarom is het misschien toch handig om een geïntegreerde zeeppomp te overwegen. Ik heb `t huis ook gedaan, mij bevalt het goed. Houd er wel rekening mee dat de zeeppomp niet te strak naast de kraan staat. Soms komt de bedieningshendel van de kraan namelijk tegen de zeeppomp aan bij gebruik.


In de zeeppomp kun je gewone handzeep doen. Let er wel op dat deze zeep niet al te dik is, het pompje heeft dan wat moeite om `t door het slangetje te persen. In dat geval meng je het dus wat met water. Wat ook kan is gewoon dreft of zo. Je kunt de zeeppomp dan gebruiken als je bijv. een pan met de hand aan het afwassen bent en een keer je hand wassen met dreft is toch niet zo`n ramp. Qua geld is zo`n zeeppomp ook niet zo`n mega investering trouwens. Klik hier bijvoorbeeld voor de solide zeeppomp die ik regelmatig verkoop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten