Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 4 oktober 2011

Bezoek Arendsslot / De Gioconda landhuiskeuken in Italiaans design.

Gisteren ben ik met m`n oldtimer op bezoek geweest bij Hennie Bosman in haar nieuwe kasteel "het Arendsslot" in `s Heer Arendskerke. Hennie heeft een eigen bedrijf, ze houdt zich onder andere bezig met binnenhuisarchitectuur. Haar man heeft weer een eigen aannemersbedrijf hier in de buurt. Mocht u uw eigen kasteel ook willen bouwen dan wel inrichten dan kunt u uiteraard contact met Hennie opnemen :)


Hoe dan ook, Hennie en ik hebben het samen gehad over de nieuwe Gioconda landhuiskeuken die ik geplaatst heb in mijn Snaidero Concept Store. De Gioconda is dan wel een klassieke keuken, maar wel met een strakke Italiaanse "design" belijning. Hierdoor past de Gioconda keuken goed in woningen als dat van Hennie. Wel een klassieke uitstraling, maar zonder dat er ingeboet wordt aan luxe en gebruiksgemak.


Hieronder nog wat andere opstellingen met de Snaidero Gioconda landhuiskeukens:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten