Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 22 februari 2012

De nieuwe Neff K5920D1 Amerikaanse koelkast nu in de showroom

Inmiddels heb ik de nieuwe Neff K5920D1 Amerikaanse koelkast in de showroom staan. Deze koelkast wijkt qua maten iets af van de vorige koelkast. De breedte is 1cm breder gemaakt, de koelkast is nu 91cm breed. De hoogte is echter iets verlaagd naar 175,6cm. Omdat we dit apparaat vaak in een nis (uitsparing in de muur) monteren is dat toch best belangrijk. Ik heb besloten om voortaan toch de oude hoogtemaat aan te houden voor uitsparingen, maar de breedte heb ik dus wel 1cm ruimer voortaan. Dit met het oog op een eventuele vervanging in de toekomst. Stel dat het apparaat over 10 jaar stuk gaat en niet meer gemaakt kan worden dan is het wel handig als er nog iets passends in terug kan als vervangend apparaat. Omdat er qua hoogte een "gat" ontstaat heb ik dat opgelost met een vlonder. Als je het niet weet zie je het niet natuurlijk. Het is toch wel handig om het van te voren met de desbetreffende klanten te overleggen, vandaar even een foto om het duidelijk te maken. Rondom het apparaat blijft er altijd een ruimte over. Deze wordt door Jan en Joop echter dichtgezet met compriband (zwelband).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten