Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 12 april 2012

Eerste keuken in Friesland

De afgelopen week heb ik m`n eerste keuken in Friesland uitgeleverd (Noordwolde). De keuken is vrij vlot geplaatst omdat klant zelf de omtimmeringen en dergelijke verzorgt. De monteurs hoefden daarom enkel maar de keuken plaatsing zelf te verzorgen deze keer.


Ook het voorbereidende werk (leidingwerk verleggen en dergelijke) had klant zelf al gedaan op basis van het installatieplan wat ik bij klant had ingeleverd. De jongens konden dus gelijk beginnen met het monteren.


Omdat klant zelf nog middenin de verbouwing zit van de woning zit er nog folie op de keukenfronten als bescherming. Zodra de verbouwing klaar is hoop ik er nog heen te gaan om de apparaten uit te leggen en gelijk wat foto`s te maken van de nieuwe Italiaanse design keuken. De vloer die er nu in ligt moet nog zo`n 8 weken drogen waarna er een coating op gaat. Zodoende duurt het nog wel even voordat klant de keuken in gebruik gaat nemen en ik er langs ga.


Klik hier om naar de project pagina van deze keuken in Friesland te gaan.