Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 4 april 2012

Italiaanse design keuken van Pietro Arosio

Gisteren plaatste ik al een afbeelding van de Pietro Arosio keuken, vandaag heb ik weer wat nieuwe afbeeldingen gekregen van deze nieuwe keuken (die waarschijnlijk Board gaat heten). Ik heb zomaar het idee dat deze keuken de luxe versie gaat worden van de Snaidero Code keuken. Ik heb de foto`s van deze nieuwe keuken geplaatst op deze pagina. Over Pietro Arosio had ik trouwens al eerder een bericht geplaatst op dit blog.


Het aanrechtblad is trouwens ook dit keer weer gemaakt van Corian, dit materiaal wordt ook bij de Venus en de Ola 20 vaak toegepast omdat het zo makkelijk in verschillende vormen te maken is.


Op de fotopagina van deze Italiaanse design keuken staan nu al wat meer foto`s. Ik probeer hier binnenkort wat meer foto`s bij te krijgen (in elk geval zodra de beurs door mij bezocht is). Morgenavond hoop ik trouwens langs te gaan bij een klant van mij in Zuid Holland waar we de eerste Snaidero Way keuken hebben geplaatst. Ik hoop daar dus ook wat foto`s te maken (al hoorde ik dat ze nog niet helemaal klaar waren met hun verbouwing).