Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 16 april 2012

Stand Eurocucina bijna klaar

Er is vandaag weer hard gewerkt aan de Snaidero stand op de Eurocucina in Milaan. Zoals op de foto te zien is heeft de buitenkant van de stand de uitstraling van het Snaidero hoofdkantoor in Majano. Dit hoofdkantoor is in 1978 ontworpen door Angelo Mangiarotti.


Hieronder een foto van het hoofdkantoor in het echt. Een paar jaar terug heb ik die foto gemaakt, hier staan wat meer foto`s die ik toen gemaakt had.


Zoals ik vorige week al aangaf staat ook Oro Caffè op de stand van Snaidero (de koffie die ik verkoop). Naast Oro zijn er nog meer bedrijven uit Friuli aanwezig zoals de Dok dall'Ava Prosciutto uit San Daniele, de wijn van het Consortium Colli Orientali, Montasio kaas, Nonino Grappa en Goccia di Carnia (water).

Eigenlijk wel jammer dat zoveel werk na een paar dagen weer afgebroken wordt, het gaat tenslotte wel over een miljoen Euro qua kosten (stand + huur van de m²`s bij de organisatie van de beurs).