Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 25 april 2012

Video van de Snaidero Spring afzuigkap

Vorige week op de Eurocucina heb ik ook nog de nieuwe Snaidero Spring afzuigkap gezien. Ik had deze afzuigkap al verkocht aan een klant, maar had hem nog nooit in het echt gezien (klant zelf ook niet). Ik heb `m nu daarom ook op video staan met gelijk een uitleg van het recirculatie systeem (bipolaire ionisatie) er bij in het Engels. Dit Bipolaire Ionisatiesysteem is trouwens alleen leverbaar op de zwarte en witte versie van de Spring afzuigkap. De rvs versie is met normale recirculatie. . Bipolaire Ionisatie houdt dus in dat ook de luchtkwaliteit an-sich verbeterd wordt, deze afzuigkap is dus niet alleen bedoeld voor gebruik tijdens en na het koken. Je kunt hem zelfs op "automaat" zetten (zou ik wel doen). Dan gaat de afzuigkap zelf aan- en uit als het nodig is. Ik heb op de productpagina van deze afzuigkap hier meer over geschreven. Dit systeem van afzuigen (bipolaire ionisatie dus) is ook leverbaar op de nieuwe Lux afzuigkap voor op keukeneilanden (onderstaande foto). Maar dat had ik al eerder gemeld dacht ik.