Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 17 april 2012

Zeeuwse mosselen

In juli start het nieuwe mosselseizoen weer, dus nu even geen mossels uit de stoomoven helaas. Het lijkt mij een heel leuk idee om straks met de start van het seizoen een mini-mosseldagje te doen bij mij in de showroom. Gewoon mossels uit de hoge druk stoomoven, wijntje er bij en open huis.

Daarom een verzoekje van mij om met z`n allen de Zeeuwse mossel pagina te liken op Facebook. Als er genoeg likes binnen zijn dan willen ze meewerken aan deze mosselaktie in de showroom!

Klik hier voor de link van de Zeeuwse Mossel pagina!


Klik hier trouwens voor mijn "recept" voor mossels uit de stoomoven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten