Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 3 mei 2012

Showroom aanbiedingen

Eigenlijk wil ik graag de showroom wat vergroten dit jaar en daarbij een tunnelhaard gaan plaatsen zoals bij project 538 in den Haag. Daarom wil ik de huidige natuursteen schouw in de showroom dus vervangen door een tunnelhaard waarbij je door de haard als het ware het nieuwe gedeelte binnen kijkt. Affijn het is maar een plan, eerst de bestaande gashaard maar verkopen. Ik dacht aan € 1.500 incl. B.T.W. Dus hier komt `t ie:
Meer informatie over de haard staat op deze pagina. Ook enkele showroomkeukens wil ik graag uitverkopen trouwens. Ik wil graag weer wat dingetjes aanpassen in de winkel. De showroomkeukens heb ik op deze pagina gezet, hieronder een foto van deze Snaidero showroomkeuken die behoorlijk afgeprijsd is. Let er aub wel op dat de Neff VarioSteam oven van de foto niet in de aanbieding is inbegrepen maar is vervangen door een Smeg oven uit de showroom. Smeg heeft van de week de prijzen met 5% verhoogd trouwens, maar dat is weer een ander verhaal.
Gisteren heb ik trouwens een vervelende storing op de server gehad, daarom is de website een poos uit de lucht geweest. M`n excuus hiervoor, maar inmiddels is het probleem middels een backup gelukkig weer opgelost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten