Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 21 mei 2012

Kitchenaid apparatuur in Snaidero keukens

Op de Eurocucina in Milaan laatst stond er de nieuwe Idea 40 keuken van Snaidero, hierover heb ik al eerder een bericht geplaatst. In deze keuken had Snaidero de apparatuur toegepast van het merk Kitchenaid, dat is een nieuw merk voor Snaidero. Snaidero wilt voortaan meer met dit nieuwe merk gaan samenwerken. Eigenlijk kende ik het meer van de Kitchenaid keukenmachines, ik moet me hier dus nog wat in gaan verdiepen de komende tijd... . Het apparaat links boven is trouwens de drukloze stoomoven, een apparaat wat ik vrijwel nooit verkoop (bijna altijd de hoge druk stoomoven van Míele). Het apparaat daaronder is de shockfreezer waarbij je dingen super snel kan invriezen. In Nederland is Kitchenaid in elk geval "nieuw" voor wat betreft inbouwapparaten, de apparatuur komt op mij wat "Amerikaans" over qua styling. Ik ben zelf om eerlijk te zijn meer van de ietwat subtielere lijnen zoals Neff en Míele dat doen (zie ook onderstaande foto bij een klant thuis).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten