Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 7 mei 2012

Snaidero keuken in België geplaatst (Zonhoven)

Vorige week hebben Jan en Joop in Zonhoven (België) een nieuwe Snaidero keuken geplaatst. Deze Italiaanse design keuken had ik al een poos geleden verkocht, maar eerst moest het nieuwe huis van deze klant nog gebouwd worden.
Bij de verkoopbevestiging had ik een installatieplan meegestuurd naar klant. Aan de hand van dit installatieplan heeft de aannemer van klant de leidingen aangelegd voor de nieuwe keuken (op de krachtstroom aansluiting van de stoomoven na is dat ook gebeurd). Omdat het voorbereidende werk (inclusief de tegelvloer) al was gedaan waren Jan en Joop dit keer met 3 dagen veel sneller klaar als bijvoorbeeld bij project 555 in Vlissingen (daar is ook de verbouwing gedaan tegelijk met de keuken).
Eigenlijk zou de aannemer ook het verlaagde plafond met de ingebouwde dampkappen doen. Achteraf had klant toch liever dat Jan en Joop het deden, dus daarom hebben Jan en Joop dit ook maar en-passant meegepakt. Ook de LED verlichting hebben ze er gelijk in gezet.
Ondertussen zijn de mannen weer aan het volgende project begonnen (nu in Leiden). In Zonhoven hebben de schilder en stucadoor van klant nog wel even werk. Zodra ze klaar zijn hoop ik zelf nog even op bezoek te gaan om de toestellen in te stellen en aan klant uit te leggen. De klant stuurde mij een berichtje dat ze de keuken erg mooi vindt, (bedankt!), als de schilders klaar zijn is het vast helemaal een plaatje! De mooie foto`s straks (als de keuken in gebruik is genomen), wil ik op deze pagina plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten