Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 30 mei 2012

Showroom keukens met Gaggenau apparatuur

Opstelling S12 heb ik onlangs verkocht aan een klant uit Tilburg. Deze Snaidero showroomkeuken wordt zo snel mogelijk bezorgd omdat deze klant op de 14e al de sleutel van de nieuwe woning krijgt. Daarnet heb ik gelukkig van Snaidero de orderbevestiging van de nieuwe keuken binnen gekregen. De nieuwe S12 showroom keuken wordt deze keer voorzien van Gaggenau inbouw apparatuur. Niet omdat ik ontevreden ben over Neff, integendeel. Er zijn echter ook klanten die het super-strakke van Gaggenau prefereren boven de wat elegantere looks van Neff.
Straks moet ik nog de bestelling voor de nieuwe S16 showroom keuken klaar maken. Ik ben er nog niet helemaal uit nu hoe ik het ga doen. Gelukkig heeft die klant iets minder haast. Ik denk dat ik wel zo`n beetje weet hoe ik het ga doen. Ik heb in Italië op de beurs een hele mooie Italiaanse design keuken gezien, nu nog de vertaling maken naar m`n beschikbare ruimte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten