Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 3 mei 2012

Snaidero Ola 20 verkocht

Een klant van mij heeft net een hele mooie Ola 20 besteld bij me. Nu gebeurt dat natuurlijk wel vaker, maar dit keer is het toch wel een hele mooie. Hieronder de tekening die ik voor deze klant gemaakt heb. Helaas is de woning nog in aanbouw, dus duurt het nog even voordat Jan en Joop hem gaan plaatsen. De installatietekeningen heb ik nu naar klant doorgemaild zodat de aannemer van klant de aansluitingen kan voorbereiden.
Bij dit project (566 dus) heb ik ook de nieuwe afzuigkap Snaidero Spring verkocht, helaas zat die afzuigkap nog niet in m`n tekenpakket dus helaas kon ik die nog niet tekenen. Hieronder een foto (niet bij klant dus) van hoe het gaat worden ongeveer.
Meer foto`s van de Ola 20 keuken staan trouwens op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten