Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 13 juni 2012

Ontkalken van drinkwater

Een paar jaar terug heb ik een Snaidero keuken verkocht aan een klant uit Middelburg (Zeeland). Een poosje terug kwam deze klant bij me langs en hebben ze ook een nieuwe ontkalker gekocht en in de meterkast geplaatst. Deze klant heeft gekozen voor m`n nieuwe ontkalkings systeem NoCalc. Dit systeem is redelijk in aanschaf , betrekkelijk eenvoudig te installeren en makkelijk in bediening en onderhoud. Dit ontkalkings systeem maakt geen gebruik van onthardingszout en/of elektriciteit. Tenslotte neemt het systeem weinig plaats in. Ik had afgesproken dat ze na een paar maanden nog aan me zouden doorgeven of het systeem goed zou bevallen ja dan nee. De ervaringen van mijn klant met het ontkalingssysteem zijn goed. Gisteren mailden ze mij daarom: merkbaar zachter water. Merkbaar bij gebruik van water onder de douche, bij het handen wassen (snel zacht schuimende zeep) e.d. In de wasmachine kun je met minder zeeppoeder toe. Aanhechten van kalk vind nauwelijks meer plaats en de nog resterende afzet van kalk laat zich makkelijker verwijderen. Zeker de moeite van het proberen waard. Voor mensen die bezig zijn met een nieuwe keuken danwel badkamer lijkt het me persoonlijk zinvol om ook zo`n ontkalker te overwegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten