Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 20 juni 2012

Pininfarina badkamers en keukens

Morgen wordt in Londen een tentoonstelling geopend over Italiaans design en dan toegespitst op het Pininfarina merk. Heel leuk dat er ook dingen getoond worden die ik verkoop zoals de Snaidero Acropolis keuken! De Acropolis is natuurlijk niet de enigste Pininfarina keuken, ook de Idea, Venus en Ola 20 zijn door Pininfarina getekend. Naast Pininfarina keukens verkoop ik trouwens ook Pininfarina badkamers. Volgende week toevallig hopen Jan en Joop te beginnen aan de uitbreiding van de showroom voor de Pininfarina badkamers. Mocht u in de buurt zijn, het is natuurlijk wel de moeite waard om de Pininfarina tentoonstelling in Londen te bekijken. En, de toegang is zelfs gratis. Zie bovenstaande aankondiging voor meer informatie. Zelf ga ik binnenkort misschien ook even kijken. Volgende week hoop ik wel even naar Engeland te gaan, maar heb dan klanten bij en zit ook met vervoer daar. Misschien later deze maand. Misschien dat er nog klanten mee willen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten