Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 12 juni 2012

Snaidero Terra keuken verkocht

Vanmorgen heb ik opdracht gekregen om een nieuwe Snaidero Terra keuken te mogen leveren voor een woning in Veere. Op zich niet zo bijzonder, maar leuk is dat deze mensen al eerder een Snaidero Terra bij me hebben gekocht. De klant was een paar weken terug al langs geweest, nu is dus de kogel door de kerk. Klant mailde me: Fijn dat wij weer naar tevredenheid zijn geslaagd en hopen van deze keuken lang te kunnen genieten! Leuk als klanten opnieuw voor je kiezen. Morgen hopen Jan en Joop bijvoorbeeld hier op Arnemuiden een keuken te plaatsen bij mensen die een paar jaar geleden ook al een Snaidero keuken bij me gekocht hebben. Ze hebben dan zowel een Snaidero Idea 2000 als een Snaidero Ola 20 keuken. De ene staat in de woning en de andere op de zaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten