Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 12 september 2012

Keukenontwerpen met Snaidero

Vanmorgen heb ik een paar Snaidero keuken ontwerpen gemaakt voor een klant hier uit de buurt. Helaas nog met het oude Windesign tekenprogramma, met het nieuwe lukt het me helaas nog niet om een mooie tekening te maken. Het liefst wil ik vóór 1 oktober echt over maar ik ben bang dat dit niet gaat lukken. Omdat ik veel strakke keukens verkoop leek het me leuk om eens een wat "gedurfder" plan voor te stellen. Ik hoop dat m`n klant er positief op reageert. Zowel het eiland als de hoge kasten zijn strak gelijnd, maar ik heb een eettafel vastgeplakt op het eiland met een organische vorm (beetje geïnspireerd natuurlijk door de Ola 20 van Snaidero).
Ik twijfel nog een heel klein beetje hoe ik de apparaten ga adviseren. Het kan helemaal symmetrisch met 4 apparaten waarvan 2 gestapeld, maar op de een of andere manier vind ik 3 apparaten op rij (panoramisch) toch mooier. In dit keukenplan zit ook een Amerikaanse koelkast, nu ik er zelf eentje heb zal ik er misschien toch wel vaker eentje verkopen denk ik. Zometeen een afspraak met een andere klant. Deze meneer komt uit Brussel, helaas kan ik nog steeds geen Frans dus zal het in `t Engels moeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten