Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 25 september 2012

Nieuw keuken tekenprogramma

Vandaag de hele dag gewerkt met het nieuwe tekenprogramma. Omdat Windesign al een poos niet meer ondersteund wordt heb ik besloten om over te stappen naar een nieuw tekenpakket. Het nieuwe tekenpakket is nogal anders, dus had ik vandaag een training hier op locatie waarbij ik gelijk m`n roestvrijstalen showroomkeuken in de computer heb gezet. Om eerlijk te zijn ben ik er wel een beetje trots op :-).
Het lukt nu zelfs om een Nederlandstalige offerte te printen met de correcte BTW (de teksten waren eerst Italiaans). Nu nog een hoop werk om het programma goed onder de knie te krijgen, maar het eerste begin is er. De monteurs Jan en Joop waren vanmorgen heel vroeg al begonnen in Amsterdam aan het nieuwe project (560) aan het Haarlemmerplein. Het gaf heel wat voeten in de aarde maar zelfs de 7300kg Cordoba Fumé marmeren vloertegels zijn gelost. De eerste pallet staat al boven vertelde Joop me door de telefoon. Naast de vloer (daar zijn ze nog wel even mee bezig!) gaan Jan en Joop ook de badkamer, haard en keuken monteren. Voorlopig ben ik ze dus wel even kwijt.
Monteur Mart is gisteren begonnen aan project 574 in Rotterdam. Hier had de aannemer van klant zelf de tegelvloer en het voorbereidende werk al gedaan. Dat schiet natuurlijk wel op, Mart belde net door dat het Corian aanrechtblad zelfs al gemonteerd was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten