Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 21 september 2012

Snaidero S13 showroomkeuken opstelling

Nuttig dagje wel vandaag. Heb verschillende keukens besteld bij Snaidero, waaronder de nieuwe S13 showroomkeuken. De huidige S13 showroomkeuken wil ik in December demonteren en bezorgen bij de nieuwe eigenaren (Andries en Gerrit). De nieuwe S13 wordt opnieuw een Snaidero Kube designkeuken, maar dan weer nét iets anders. Ik heb nog over de Board nagedacht, maar die wil ik toch op een andere plaats neer gaan zetten. Ik heb immers meer showroomkeukens verkocht de laatste tijd, dus ik ben nog flexibel wat dat betreft. De Board is wel een echte Italiaanse design keuken, dus ik heb er wel zin in eigenlijk.
Aan het einde van de dag is ook de keuken opgehaald die Mart in Rotterdam gaat monteren. Helaas had Neff wat manco`s op deze keuken, gelukkig kon ik dit uit eigen voorraad oplossen zonder dat de klant er hinder van heeft. Deze keuken in Rotterdam had ik "per ongeluk" verkocht tijdens mijn vakantie, was wel grappig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten