Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 26 oktober 2012

Keuken in Rotterdam opgeleverd

Gisteravond ben ik naar Rotterdam geweest om de Snaidero keuken van project 574 op te leveren. Monteur Mart had het technische gedeelte al met klant afgerond (keuken was zonder opleverpunten geleverd). Zelf ben ik langs geweest om de apparaten uit te leggen, in te stellen en een kooklesje te doen met de Míele hoge druk stoomoven en Teppan Yaki.
Ik was nog nooit eerder bij deze klant geweest. Bij aankoop van de nieuwe keuken was het appartement nog niet in bezit van m`n klant en inmeten was ook niet nodig. De klant had het wel verteld, maar ik was echt vergeten dat het op de 23e etage was waar m`n keuken was gemonteerd. Toch best wel hoog en een fantastisch uitzicht over Rotterdam (met name `s avonds is het echt mooi als je bijvoorbeeld de Transavia vliegtuigen ziet binnenkomen om nét voor sluitingstijd te landen op vliegveld Zestienhoven).
Omdat deze klant een terras heeft had ik ze mijn verrijdbare Teppan Yaki geadviseerd. Je kunt de Teppan dus zowel binnen als buiten gebruiken. Gisteren hebben we dus binnen "geteppand". Gewoon schijfjes tomaat, vlees en champignons. Binnenkort bij de housewarming hopen ze de Teppan juist op het terras te gebruiken.
Maar koken en eten in deze Italiaanse design keuken is wel erg gezellig, ik ben dus een beetje later weggegaan als ik eigenlijk van plan was. De klant uit Vlaardingen die de Snaidero Terra showroomkeuken gekocht heeft had me uitgenodigd om langs te komen, maar hier was het echt te laat voor (ik kom echt nog eens langs hoor!). Meer foto`s van project 574 staan op deze pagina van m`n site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten