Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 28 november 2012

Keuken in Duitsland (vervolg)

Vanmiddag is de keuken in Duitsland bezorgd. Gelukkig is alles goed gegaan. Rond half vier is de Snaidero keuken bezorgd bij klant door de transporteur. Jan en Joop hebben alles uitgepakt en hebben gelukkig geen transportschade o.i.d. kunnen vinden. Heel erg blij mee, want de keuken stond al heel lang in mijn magazijn (moet transportschade binnen 2 weken bij Snaidero melden wil ik het onder de transport verzekering van Snaidero Italië kunnen claimen). Jan en Joop zijn gelijk aan de slag gegaan en daarnet ontving ik van klant al de foto`s van de vorderingen. Ik heb ze gelijk maar op de projectpagina van klant gezet.
Wel fijn dat de keuken weg is hier ook, heb ik gelijk wat ruimte in het magazijn. Er komen van de week immers weer twee nieuwe Snaidero keukens binnen voor klanten uit België. Neff kwam de apparaten al brengen, de kasten verwacht ik op z`n vroegst donderdag as.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten