Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 21 november 2012

Open kasten op maat

Gisteren had ik een leuke klant op bezoek voor een nieuwe keuken in Zeeland (Wemeldinge), heb vandaag m`n tekeningen klaargemaakt voor deze mensen. Voor het eerst met de open kasten die Snaidero op maat maakt. Ik kwam een beetje onhandig uit met m`n kastmaten en heb een hekel aan grote passtukken (is immers gebakken lucht). Snaidero heeft nu echter open kasten in het pakket waar ik dit soort ruimtes mee in kan vullen (hoort eigenlijk bij de Sistema 22 keukens). Ik heb nu een open kast op maat gepland tussen de hoge kast met koelkast en de muur (je ziet het niet zo goed op tekening).
Nu is m`n tekening natuurlijk maar met de computer gemaakt, dus daarom even wat foto`s hoe het er in het echt uit ziet. De open kast bij m`n klant uit Wemeldinge heb ik trouwens in dezelfde kleur als de deuren aangeboden (donker essenhout). Snaidero maakt dit materiaal van hout uit eigen bos (in Kroatië). Ook voor accessoires (bestekindelingen en opbergcontainers) wordt dit hout gebruikt.
Deze twee foto`s zijn trouwens gemaakt op de meubelbeurs in Bergamo waar Snaidero op dit moment staat, (geen internationale beurs hoor).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten