Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 4 december 2012

Beurs LivingKitchen in Keulen

In Milaan wordt om het jaar altijd de EuroCucina gehouden, een internationale keukenbeurs die onderdeel is van de meubelbeurs die daar plaats vindt (Salone del Mobile). Ik ga daar altijd heen, met name omdat Snaidero daar altijd de nieuwe modellen presenteerd. Nieuw is dat nu in het jaar dat er geen beurs in Milaan is, in Keulen een Duitse variant wordt georganiseerd. Ook om het jaar dus en ook tegelijk met de meubelbeurs (die heet dan IMM).
In 2011 is de LivingKitchen (zo heet de beurs in keulen dus) voor het eerst gehouden. De tweede keer is gepland van 14 tot 20 januari volgend jaar. Ik hoop er dan ook bij te zijn in Keulen. Het is dichtbij en er wordt een nieuwe lijn inbouw apparatuur gepresenteerd door Míele. Verder is het veel Duits geweld wat losbarst op deze beurs, dus daarvoor hoef ik het niet persé te doen. Het gaat dan om Duitse keuken merken zoals Alno, Bauformat, Nolte, Nobilia, Häcker, Leicht etc. etc. Ik wil niet al die merken gelijk negatief wegzetten (sorry), maar dat is gewoon niet zo m`n stijl. Op een andere Duitse keukenbeurs (MOW) maakte ik bijvoorbeeld deze foto`s om een idee te geven wat ik bedoel. De merken die mij wel inspireren (zoals Arclinea of Bulthaup) staan dan weer niet op de LivingKitchen beurs in Keulen. Snaidero zelf trouwens ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten