Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 14 december 2012

Mat gelakte keukens van Snaidero

Hoewel je vaak Italiaanse design keukens ziet in hoogglans lak, is het evengoed mogelijk om zo`n keuken in matte lak te leveren. Daarnet ben ik bij Jan en Joop wezen kijken omdat ze zo`n keuken voor me aan het plaatsen zijn bij project 579 in Sint Laurens (bij Middelburg). Het verschil met de hoogglans is gewoon dat de laatste "vernis/glans" laag vervallen is, dus een laagje verf minder. Verder is het technisch gewoon dezelfde deur.
Wat je op bovenstaande foto ook goed kunt zien is dat Neff overgestapt is op SilverLight voor de display`s (vooralsnog met uitzondering van de koffiemachine). Het display is dus met wit licht. Ziet er net even wat strakker uit. Ook is de handgreep ietsje pietsje strakker als voorheen. In de showroom heb ik nog een aantal opstellingen met gewone display`s, deze apparaten kunnen dus voor een zacht prijsje verkocht worden (met name voor keukens met een koffiemachine lijkt me zo`n vorig model wel iets beter). Ik denk dat medio mei/juni volgend jaar ook de Neff koffiemachine het nieuwe SilverLight krijgt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze dat niet op elkaar gaan afstemmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten