Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 17 januari 2013

Míele noviteiten tijdens LivingKitchen Keulen

Afgelopen week heeft Míele de vervanging van de huidige apparatenlijn gepresenteerd in Keulen. Hoewel de huidige lijn (qua design) buitengewoon geslaagd was, komt Míele nu met twee nieuwe lijnen. De ene lijn (de "Contourline") is wat "klassieker", deze lijn is voorzien van wat meer rvs en zal wat scherper geprijsd zijn als anders.
De huidige Míele apparatenlijn gaat verder als "Pure line". Deze lijn sluit ook dan ook meer aan bij mijn assortiment keukens. Bij de Pure line van Míele kun je de apparaten in kleuren kiezen zoals hieronder (is mijn favoriet) de kleur wit (is ook witter geworden als het "wit" wat Míele eerst had).
Je ziet bij de Pure line dat er veel minder rvs wordt gebruikt, maar meer juist glas. Ook kun je nu bij houten keukens ook bruin glas kiezen voor je Míele oven (onderstaande foto). Vind het zelf nogal vergezocht, ik vind wit toch meer tijdloos als bruin, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
De hoge druk stoomoven blijft gelukkig leverbaar, maar dat hadden ze van Míele van te voren al naar me aangegeven (is voor mij het belangrijkste Míele product). Het apparaat wordt iets strakker (mooier wel) en is eventueel tegen geringe meerprijs te voorzien van een liftdeur zodat de Míele stoomoven (voor het eerst) echt geïntegreerd wordt tussen de gewone Míele inbouwapparaten. Hieronder een korte video die ik met m`n telefoon gemaakt heb om te laten zien hoe `t werkt met de liftdeur in de nieuwe lijn. Binnenkort meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten