Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 5 februari 2013

Levering in Londen met Míele apparatuur

Vorige week kreeg ik een spoedbestelling uit Londen voor Míele apparatuur. Materiaal staat inmiddels klaar hier om opgehaald te worden. Grappig hoor, de bestellingen komen echt overal vandaan. Vorig jaar een vrij grote levering gehad in Australië, een paar leveringen in Zweden en nu weer Londen. Voor weer een andere klant uit Engeland heb ik vorige week nog een offerte gemaakt, wie weet volgt er nog wel meer die kant op. Bij de levering van deze week zit trouwens de aller allerlaatste DA5895W Ice afzuigkap. Eigenlijk waren ze op, maar m`n klant wilde persé deze kap hebben. Míele heeft een andere klant bereid gevonden om de afzuigkap te switchen naar een nieuw model, zodoende kon ik ze toch uit de brand helpen. Ik had al eerder over ICE geblogd dat het uitlopend is, maar nu is het dus echt op.
Van Snaidero heb ik trouwens bericht gekregen dat de Idea 40 keuken nog even op zich laat wachten. De Idea 2000 blijft dus voorlopig nog in de collectie. Hieronder nog een aantal foto`s van de de Idea 2000 keuken.
Ik denk dat er internationaal gezien nog steeds veel vraag is naar de Idea 2000 en dat Snaidero het niet heeft aangedurfd om dit model nu al uit de collectie te halen. Hoewel de Way van Snaidero ietwat lijkt op de Idea (ook greeploos met greeplijsten) heeft de Idea toch wel wat puntjes waar wat conservatiever ingestelde klanten op vallen. De afgeronde voorzijde van het blad en de afgeronde greeplijsten bijvoorbeeld. Mijn eigen Idea heb ik al een poosje terug uitverkocht uit de showroom omdat ik wist dat er een nieuw model aan zat te komen, toch iets te vroeg uitverkocht blijkt nu. Mijn laatste Idea 2000 is een jaar terug geplaatst bij een klant in den Haag.
Tenslotte nog een foto van de nieuwe Snaidero Idea 40 keuken. Ik vind zelf dat de nieuwe Idea is opgeknapt met de laatste restyling naar Idea 40. Een stuk strakker wel. Het nadeel is wel (en dat zie je er ook wel vanaf) dat de nieuwe Idea 40 keuken wat minder voordelig is als de vorige.

1 opmerking:

  1. Geweldig! Ik ben een grote fan van Miele! Ideaal, super dat jullie ook zo ver leveren.

    BeantwoordenVerwijderen