Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 25 februari 2013

Reparatie van Neff Swarovski TwistPad

Een poosje terug heeft Neff de Swarovski TwistPad (bediening van de kookplaat) uit het assortiment genomen. Blijkbaar was ik de een van de weinige Neff dealers die er omzet mee maakte. Ook hadden deze Swarovski knoppen wat last met kristalletjes die uit de knop vielen als de knop op de grond viel. Voor de mensen die zo`n knop met missende Swarovski`s hebben, ik heb ontdekt dat de juwelier op Arnemuiden (Minderhoud) ze goed kan repareren. Ik heb er net een aantal laten repareren voor mezelf en eentje voor een klant uit Hoek (Zeeuws Vlaanderen).

1 opmerking:

  1. Fijn dat ze gerepareert zijn! Mijn ouders wonen in middelburg en hebben een zelfde kapotte plaat. Ik ga ze vanavond bellen dat ze misschien even naar arnemuiden moeten.

    BeantwoordenVerwijderen