Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 8 februari 2013

Snaidero keuken in Bunschoten klaar

Gisteravond ben ik naar Bunschoten geweest. De nieuwe Snaidero keuken is nu klaar. Klant is nu nog aan het nadenken wat ze op de muur bij de kookplaat doen. We hebben het gisteren daarom gehad over een print op de muur. Hier blogde ik al eerder over (over die prints op de muur).
Heb wat foto`s gemaakt, maar omdat het al avond was is het lastig om een mooie foto te maken. Klant stuurt van `t weekend nog een paar nieuwe foto`s op van overdag. Uiteraard heb ik nog met klant eten gemaakt met de stoomoven. Groente, vlees en mesheften (over de mesheften blog ik nog wel eens een keer). Omdat Bunschoten vrij zacht water heeft kon ik ook gelijk de instelling van de waterhardheid bij de stoomoven aanpassen zodat klant niet elke 3 maanden de Míele hogedrukstoomoven moet ontkalken.
De klant vond het leuk dat ik was gekomen om met ze te koken in de Míele hoge druk stoomoven. Ik kreeg nog een hele mooie Barolo uit 2006 mee voor naar huis! Nogmaals hartelijk dank, ook voor de leuke mail van vanmorgen! Meer foto`s van keuken project 580 in Bunschoten staan op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten