Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 19 februari 2013

Snaidero Ola 20 croupier bij bovenkast

Van het spuiten van de ronde deuren van de Snaidero Ola 20 keuken had ik al eerder een video geplaatst (deze staat nog steeds onderaan de pagina van de Ola 20 showroomkeuken zelf). Sinds kort heb ik ook de video van het maken van de ronde bovenkast boven de spoelbak / afzuigkap. Croupier blende noemt Snaidero dit. Ik heb deze video hieronder ingesloten. Vanmiddag is de allereerste Neff I99L59N0 downdraft afzuigkap binnengekomen hier. Een klant van mij uit Wemeldinge is hiermee de allereerste klant in Nederland voor deze bijzondere afzuigkap. Begin volgende week gaan ze bij deze mensen (project 590) de smeervloer doen. Ik hoop eind van de week van start te kunnen gaan. Hieronder nog een video van deze afzuigkap. Deze afzuigkap is handig voor situaties waarbij je een heel laag plafond hebt (zoals dus bij project 590). Het kanaal van de afzuigkap gaat nu door de kruipruimte naar buiten. Als het plafond hoog genoeg is dan adviseer ik om een normale plafondafzuiging toe te passen. Lees hier meer over downdraft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten