Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 22 februari 2013

Snaidero Ola 20 keukens

Vandaag een nieuw keukenplan klaargemaakt in Ola 20 van Snaidero. Voor deze keuken moest er best wat aangepast worden hier en daar ten opzichte van standaard, je ziet dat het dan wel een bewerkelijke keuken is om een beetje netjes op papier te krijgen. Ik ben er om eerlijk te zijn toch zo`n twee dagen mee bezig geweest nu en eigenlijk ben ik er nog steeds niet tevreden mee. Het werkblad bijvoorbeeld wordt nu nog met greeplijst getekend bij het overhangende bladdeel. In het echt is dit een veel strakker gezicht. Heb m`n op-en-aanmerkingen doorgegeven, ik hoop dat ze het in Italië snel aangepast krijgen in het software pakket.In het echt ziet de Ola 20 er gelukkig een stuk beter uit. Deze Italiaanse design keukens worden echter standaard uitgevoerd met eilanden op 104cm diepte (net zoals m`n huidige Snaidero Ola 20 showroomkeuken). Je hebt dan aan de ene kant van het eiland een normale kastdiepte en aan de andere kant een ondiepe kast. Je krijgt dan een wat slanker eiland. M`n klant waar ik net m`n Ola 20 keukenplan voor klaar heb ziet liever aan beide kanten een ladekast, zodoende kom ik op een diepte van 120cm uit. Is (nu nog) wat lastiger te tekenen, maar komt wel goed. De Ola 20 klant van vandaag trouwens wordt de eerste Ola 20 klant met electrische opening voor de lades. Het is gewoon heel handig dat je met een "knietje" even de lade open kunt doen als je aan het koken bent. Je hebt dan vaak vieze vingers (olie of zo) en je houdt dus de keukenfronten schoon. Super luxe gewoon. Meer foto`s van de Ola 20 keuken staan op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten