Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 29 maart 2013

Kastdeuren verdwijnen in de kast

Kort geleden had ik nog iets geschreven over de deuren die terug de kast in geschoven konden worden bij Bulthaup. Ik had het ook doorgemaild naar Italië en kreeg toen als antwoord dat ik maar gauw naar Italië moest komen. Hieronder de foto`s als "bewijs" dat Snaidero het nu ook zo kan maken.
De deuren verdwijnen indien gewenst dus in de kast zodat je doorloop in de keuken niet wordt belemmerd. Enfin, binnenkort hoop ik in Italië helemaal bijgepraat te worden aangaande de mogelijkheden met deze kastdeuren (ik zag deze techniek het liefst op langere hoge kast deuren). Dan nog even wat anders. Gisteren heb ik project 600 verkocht. Leuk! Toch een soort "mijlpaal". Het is een Snaidero keuken (natuurlijk) die Jan en Joop in Vlissingen gaan plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten