Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 19 maart 2013

Keuken in Middelburg (project 592)

Vanmorgen zijn de monteurs Jan en Joop begonnen aan project 592 in Middelburg, een Italiaanse design keuken met een roestvrijstaal werkblad. De oude keuken is gedemonteerd nu, Jan en Joop zijn nu het leidingwerk aan het aanpassen. Ik hoop de nieuwe keuken morgen te kunnen bezorgen. Nog geen foto van de nieuwe keuken dus, dus deze keer maar eentje van een groot keukeneiland met roestvrijstaal werkblad. Ik kwam deze keuken tegen op de beurs in Brussel laatst.
Zelf heb ik het vandaag ook best druk. Ik moet nog wat keuken offertes klaar maken en een order uitwerken van de Snaidero keuken die ik afgelopen zaterdag heb verkocht (Velserbroek). Deze keuken in Velserbroek wordt pas medio september geplaatst, maar de aannemer van klant heeft nu al het installatieplan nodig zodat de leidingen aangelegd kunnen worden. De foto hier onder is trouwens gemaakt in m`n eigen showroom hier in Zeeland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten