Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 22 maart 2013

Leuk idee met haard

De Helex gashaard in de showroom is verkocht aan een klant die een paar jaar terug ook een keuken bij me heeft gekocht, een klassieke keuken hier op Arnemuiden. Voorlopig blijft de haard hier nog staan, want Jan en Joop (de monteurs) hebben het veel te druk. Ik kan ondertussen mooi nadenken over wat ik weer terug ga plaatsen. In Brussel zag ik laatst op de beurs wel een leuk idee met een haard juist vlak op de vloer. Zag er echt heel mooi uit.
Enfin, zoals gezegd. Ik heb nog even de tijd. Een "aquarium haard" op hoogte vind ik namelijk ook erg mooi. Past ook wel bij de keuken waar de haard bij komt (de S18 showroomkeuken).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten