Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 25 april 2013

Vliegen met klant uit Wemeldinge

Mooi weer nu hier in Zeeland, dus daarnet nog een stukje gevlogen met de klant van keuken project 590 in Wemeldinge. Deze keuken staat nu al een paar weken, maar de aannemer van klant is nog steeds bezig. Ik hoop dat ik hier zeer binnenkort heen kan om het eindresultaat te bekijken (de keuken staat nog steeds ingepakt om beschadigingen van bijv. de stucadoor te voorkomen).
Veel klanten vinden het wel leuk om hun eigen huis vanuit de lucht te bekijken, als agenda en weer mee zitten dan vind ik dat ook wel leuk om te doen. Op deze pagina staan trouwens wat leuke foto`s die ik gemaakt heb vanuit m`n vliegtuig onderweg naar huis vanuit Italië. Dan nog wat anders. Begin van de week zijn Jan en Joop nog even naar den Haag geweest bij project 582. De aannemer van klant had het blad naar boven getakeld (tegelijk met de kozijnen), dus Jan en Joop konden weer verder. Deze keuken is an-sich klaar nu. De aannemer van klant is de komende dagen nog druk bezig, ik hoop over een paar weken m`n kookles op locatie te gaan doen bij deze klant. Meer foto`s van deze keuken (pagina is nog niet klaar) staan op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten