Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 3 april 2013

Matte werkbladen in composiet en graniet

Onlangs heb ik een composiet blad verkocht in de Anticato afwerking. Achteraf gezien had ik dat toch beter niet kunnen doen. Klant is nogal ontevreden omdat het blad ietwat vlekkerig opdoet. M`n leverancier is nu bezig om het op te lossen, maar ik heb zelf zoiets van "voorkomen is beter als genezen". Anticato is dus niet zo`n beste afwerking voor composiet. Ook mat composiet en leather touch composiet wil ik niet meer verkopen. Je ziet er gewoon veel meer op. Voor de mensen die toch een matte afwerking willen heeft m`n leverancier nu een nieuwe afwerking die ze "Suede" noemen. Dit zou echt stukken beter moeten zijn. Ik heb inmidddels de nieuwe monsters in de showroom.
Voor granieten werkbladen heb ik trouwens nog wél de Anticato afwerking (gebrand). Met name voor zwart graniet vind ik dit erg mooi. Ook heb ik hier geen kwaliteitsproblemen en klachten mee. Zo`n blad heb ik nu bijvoorbeeld op m`n Snaidero S14 showroomkeuken liggen. Wat ook goed werkt zijn hoogglans witte composieten, ook zelden gedoe mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten