Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 5 april 2013

That`s Amore in Middelburg

Een paar klanten uit Middelburg hadden me getipt over een leuke nieuwe winkel in Middelburg; Boulangerie "That`s Amore" aan de Burgemeester Dregmanstraat 1. Het is een winkel van een Italiaanse meneer die Engels en Italiaans praat (hij verstaat wel Nederlands). Enfin, ik ben er gisteravond samen met m`n dochtertje even langs geweest en heb er wat spulletjes gehaald voor thuis. Leuk gesprek gehad en lekkere dingetjes gekocht. Helaas was er geen San Daniele Prosciutto, eigenlijk was die meneer daar ook niet zo enthousiast over. Wie in de buurt woont en van Italiaans eten houdt moet er beslist eens langs gaan!
Misschien ga ik binnenkort wel weer een Italiaanse avond organiseren in de showroom met That`s Amore. Alleen jammer van die San Daniele hé. Die haal ik dan wel ergens anders. Hieronder tenslotte nog een foto van een Snaidero Idea 2000 keuken. Deze greeploze keuken zou nu eigenlijk vervangen worden door de Snaidero Idea 40, maar blijft voorlopig ongewijzigd in productie. "De markt" is blijkbaar nog niet toe aan het opvolgende model.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten