Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 25 mei 2013

Keuken in Suriname verkocht

De afgelopen week heb ik nog een Snaidero keuken verkocht in Suriname. Wel heel leuk want heel binnenkort gaat de eerste zending al met het schip mee (rvs werkblad). De kasten hebben een iets langere levertijd, dus die komen dan wat later aan. Ik heb overigens best vaak aan Surinaamse mensen een keuken verkocht, maar nog nooit in Suriname zelf. Deze Snaidero keuken heeft geen Míele hoge druk stoomoven, dus ik ga er niet heen om kookles te geven :). Monteur Steef is ingepland voor de montage, hij heeft familie wonen in Suriname dus het komt wel goed uit voor hem.
Gisteren heeft Steef trouwens ook de Míele oven en combi-stoomoven uit de showroomkeuken Snaidero Ola20 gedemonteerd en vervangen door een combimagnetron en koffiemachine van Neff. De klant waar deze showroomkeuken heen gaat (deze showroomkeuken gaat naar Italië) wilt liever een koffiemachine als een stoomoven en de Míele koffiemachine die bij deze oven past is niet meer leverbaar. Steef heeft de Míele apparaten daarom in de huidige Snaidero S12 showroomkeuken gemonteerd. Omdat Míele met een nieuwe lijn komt deze zomer wil ik deze Míele apparaten natuurlijk graag uitverkopen uit de showroom. De monteurs Jan en Joop hebben het nog steeds heel druk trouwens. Ze zijn nu net klaar met de badkamer bij Snaidero project 592.
Voor m`n afspraak van vanmorgen had ik bovenstaande keukentekening gemaakt. Het blad van dit schiereiland steekt iets over aan de achterkant zodat je er een paar barkrukken achter kunt zetten. Ik zat zo eens te denken, maar eigenlijk zou het toch nóg beter kunnen als ik die ladekast extra diep zou uitvoeren. Zo`n overhangend bladgedeelte hoeft maar zo`n 30cm diep te zijn, je hebt dus best wat "gebakken lucht" aan de achterkant als je een blad van 120cm diep hebt. De meerprijs voor extra diep valt reuze mee bij Snaidero, dus ik ga ze toch maar voorstellen om dit aan te passen in de keuken. Bij een extra diepe lade heb je gewoon veel meer effectieve inhoud. In m`n eigen showroom heb ik die extra diepe lades in de Snaidero S14 showroomkeuken en in de Snaidero S11 showroomkeuken (foto hier onder).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten