Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 21 mei 2013

Wijnklimaatkasten van Liebherr

Onlangs heb ik Snaidero keuken project 582 in den Haag opgeleverd. In deze keuken is een grote wijnklimaatkast ingebouwd van het merk Liebherr. Toen ik er was vroeg de klant aan mij waarom er zo weinig wijnflessen in de kast gingen. De officiele opgave was immers 178 flessen en dat lukte in het echt niet.
Ik heb daarom contact opgenomen met Liebherr en het blijkt dat je de flessen op een speciale manier moet opbergen. Zie het screenshot van de gebruiksaanwijzing hierboven. De flessen zitten er dus om-en-om in. Probleem dus opgelost. Hieronder nog een video over de wijnklimaatkasten van Liebherr. Dan nog even wat anders. Vandaag heb ik een beetje pech gehad. Er is vanmiddag iemand achterop m`n Saab oldtimertje gereden in Antwerpen. Wel heel jammer maar gelukkig geen gewonden of zo. De Engelsman die hier op bezoek was heeft gelukkig nog net op tijd z`n vlucht gehaald. De schade is inmiddels ook al doorgegeven aan de verzekering, dus nu maar hopen dat ze het Saabje weer helemaal netjes kunnen maken. Hieronder nog een foto van het Saabje gisteren (zonder schade) op het vliegveld (de groene auto in het midden). Om eerlijk te zijn baal ik er wel heel erg van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten