Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 23 juli 2013

Belgische stoomovens van Míele

Gistermorgen kreeg ik nog een mailtje van de Míele vertegenwoordiger. Ik had een klant uit Amsterdam die een hoge druk stoomoven bij me had gekocht, maar er zaten Belgische papieren bij (gebruiksaanwijzingen e.d.). M`n klant wilde op mijn advies de 10 jaar garantie bij Míele regelen, maar dat gaf wat problemen omdat het een Belgisch apparaat zou zijn. Ik snapte het niet helemaal dus had het even bij de vertegenwoordiger aangekaart. Ik heb laatst een partij stoomovens gekocht bij Míele van de "oude" serie (met geel licht in display in plaats van wit licht). Omdat er in België nog best wat op voorraad stond hebben ze van Míele toen deze apparaten naar mij verstuurd.
Enfin, Míele Nederland is nu het garantie certificaat voor m`n klant aan het regelen. Dit komt dus weer goed. Mochten er meer klanten zijn die problemen hebben met de aanvraag van de Míele garantie; stuur me dan alstublieft even een mailtje. Ik pak het dan na m`n vakantie wel weer op. Hieronder tenslotte nog een youtube video van Neff over het afwasprogramma van extreem vuile vaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten