Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 9 juli 2013

Wandbekleding voor de nieuwe S20 showroomkeuken

Na de vakantie komen er weer nieuwe showroomkeukens binnen. De Ola 20 in Grigio Cemento natuurlijk, maar ook de nieuwe S20 keuken op pootjes. Ik had voor in de computer voor de sfeer zo`n Fiat 500 oldtimer op de muur getekend. Eigenlijk vond ik het achteraf toch wel heel leuk, dus ik ga het écht doen.
Een klant van mij heeft zo`n Fiat 500. Afgelopen zaterdag heeft hij hem helemaal opgepoetst en morgen willen we foto`s in super hoge resolutie gaan maken van deze auto hier in de buurt. We willen zo`n hoge kwaliteit foto op de muur zetten in een afneembaar behang (vocht en warmte bestendig). Dit soort behang is dus erg geschikt voor in een badkamer of keuken. Hier onder nog even de tekening die ik had gemaakt bij het bedenken van de showroomkeuken. Ik krijg de deurtjes trouwens vanuit Italië in het wit aangeleverd, ik wil ze straks gaan aanpassen naar rvs (exact ton-sur-ton met het werkblad).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten