Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 10 juli 2013

Snaidero Time in Teak (project 616)

Tot een paar jaar terug had ik een Snaidero Time keukenopstelling in de showroom staan. Ik verkocht hem heel veel (heb `m ook thuis), maar sinds dat de keuken is vervangen een wit hoogglans keuken verkoop ik de Time helaas niet zo vaak meer.
Heel leuk dus dat ik onlangs weer zo`n Time heb verkocht, deze keer een Time in Teak hout met aluminium ingelegde lijnen. Dit wordt project 616 in Hooglanderveen. Vandaag wil ik deze order klaar maken zodat klant het installatieplan aan de aannemer kan geven.
De Time kan trouwens ook in Notenhout geleverd worden, kijk bijvoorbeeld maar bij deze Snaidero keuken van een klant in Bussum. Hier onder nog een foto van deze Snaidero keuken in Notenhout die ik in Bussum heb geleverd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten