Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 13 augustus 2013

Mosselen bijna op in Zeeland

Zoals ik gisteren al had geschreven ben ik vandaag in Utrecht en niet op de zaak. Dit berichtje heb ik daarom van-te-voren moeten maken. Ik wilde het toch nog even over een echt "succesnummer" van de hoge druk stoomoven hebben. De mosselen uit Zeeland. Ze zijn echt super makkelijk klaar te maken. Mensen die een Míele hoge druk stoomoven hebben adviseer ik echt om eens goede mosselen te halen en deze met de hoge druk stoomoven klaar te maken. Ik heb al vaker geblogd hoe dit moet, maar voor de compleetheid toch even het linkje naar de mossel pagina op m`n site.
Wat is er nu aan de hand? Een heel groot deel van de beschikbare Zeeuwse mosselen blijkt nu al te zijn geconsumeerd! In dit artikel uit de PZC staat het hele verhaal. De vraag naar mosselen is groot, mede omdat het seizoen al later begon. Verder blijken de voorraden in de Oosterschelde kleiner dan verwacht, waardoor de huidige aanvoer van Zeeuwse mosselen uit de Oosterschelde een stuk kleiner is dan vooraf ingeschat. Hoe dan ook, als er voldoende animo is wil ik binnenkort wel eens een mossel avond in de showroom houden. Wie het leuk vindt laat het maar weten. M`n zwager gaat binnenkort trouwens werken op zo`n mosselvissersboot, misschien kan hij straks wél extra vers mossels aanleveren. Moet `m maar eens gaan polsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten