Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 27 september 2013

Koken bij klant in Limburg / teppan aktie Neff

Gisteravond ben ik naar Limburg geweest om te gaan koken in de nieuwe keuken van project 612 in Roosteren. Bij de mosselavond vorige week konden ze er niet bij zijn, vandaar dat ik toch wat Zeeuwse mosselen voor ze heb meegenomen.
Deze klant in Limburg is volgens mij de eerste klant waar ik de "inductie teppan yaki" van Neff heb uitgeleverd. Ik kon hem nu dus ook zelf in het echt proberen op de flex inductie kookplaat van klant. Werkt echt super snel en fijn.
Met die Teppan Yaki krijg ik trouwens wel een leuke aktie (de klant in Limburg heeft er helaas weinig aan). Maar vanaf 1 oktober stopt de 10 jaar garantie aktie van Neff. Om de consument toch ietwat te "compenseren" krijgen ze vanaf 1 oktober (dus niet én 10 jaar garantie én Teppan) de Z9417X2 teppan yaki voor Flex inductie cadeau bij een Neff Flex inductiekookplaat (de kookplaat moet dan wel in een gelijktijdige aankoop zijn met 3 andere Neff apparaten). De klant krijgt deze Teppan na registratie op www.neff.nl/teppanyakicadeau. Naast de Teppan zijn er nog meer leuke accessoires voor de Neff flex inductiekookplaten. Ik heb er vandaag gelijk maar een paar sets besteld (er is bijv. ook een speciale grillpan).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten