Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 11 september 2013

Snaidero keuken bij klant in Zeeland

In 2004 heb ik een Snaidero keuken geleverd aan een klant uit Zoutelande, een Sistema Zeta in Bianco Star hoogglans metallic. Deze klant gaat nu verhuizen naar Westkapelle (ook in Zeeland) en voor de nieuwe woning heb ik daarnet het nieuwe keukenplan gemaakt. Ook deze keer Snaidero, maar dan niet in hoogglans metallic maar juist "ieselijk wit" hoogglans (Bianco Artico).
Ik heb twee tekeningen voor klant gemaakt. Een "overdag" en een "avond" versie. Ik vond de tekeningen eigenlijk best wel geslaagd, daarom toch maar even op het blog gezet. In de hoge kastenwand zit trouwens ook een pantrykast. De magnetron, waterkoker en koffiemachine zijn hier mee uit het zicht en het blad blijft lekker leeg.
Over zo`n pantry kast had ik al vaker geschreven, bijvoorbeeld dit bericht over pantry oplossingen van 2 jaar terug. Het leek me wel handig voor andere klanten om even een foto van zo`n pantrykast hier in de showroom te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten